söndag 22 april 2012

Poppis med loppis ;)

Oj vilka fynd jag har gjort (om man frågar mig iallafall, P var inte glad...)!

Det var premiär för loppisen i år och det märktes, det var knökat med folk.

Jag skrattade lite åt de som kommit dit med släpkärra, men det skulle jag inte gjort. Ungefär två sekunder efter att jag, Ps mamma och syster kom dit, hade jag köpt ett skåp!

Helt till mig efter mitt fynd scannade jag febrilt efter fler fynd och hittade en stor hallspegel för femtiolappen!!

Tänkte dock inte så mycket på hur jag skulle få hem sakerna i min iver... Men det löste Ps mamma. Hon ringde in förstärkning, Ps pappa kom med släpkärran... Haha

De är bäst! Medan jag gick och drömde, konkade de hem åbäket till skåp... Har allt lite dåligt samvete över det...

Men vad fint det kommer att bli! P är inte så säker än förstås... men det kommer ;)

Nu får vi hålla tummarna på att det blir fint väder så att jag kan slipa och måla om skåpet! Resultatet får ni se senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar